5 Ağustos 2013 Pazartesi

Şu Uyku Düzenine Bir Alışamadım

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNdQtGQCSInVQVuGgCzKFyikl5lJte0fLuOlQlBAePYzjcbMjwSWpdHVjrLeoVnzG0wEIK0NVtRLkHillszFkgPwF7LcwMxI4v0VcF1ccTQyR2_J_qKPDVfsxZS8MgoY72BE0VyEN8jGA/s400/uyku.JPG

Şu Uyku Düzenine Bir Alışamadım


Universiteyi kazandigimdan beridir uyku duzenim alt ust oldu. Gunduz uyu, gece yat felsefesinden bir turlu kurtulamadim.

Hele de ramazanda aksam teravih sonrasi sahur vaktine kadar uyumuyorum. Sahuru yaptiktan sonra uyumak icin yatagimda kivrana kivrana neler cekiyorum bir bilseniz. Uyuyakalmam sabah 9 u buluyor. Sonra tabi iftara 2 saat kalana kadar uyuyoruz. ( orucu uykuya tutturmak da diyebiliriz) :)

Arkadaslarim bu konu ile sagolsunlar pek bir egleniyor. İste neymis iki saat oruc tutuyor musum da, tum gun nasil uyuyor musum da, ulan sanki bos vaktinizde esekler gibi uyumuyorsunuz :) Pazar gunleri az ugrastirmiyorsunuz beni uyandirmak icin.

Neyse en kisa zamanda aksam yatip sabah dinc bir sekilde uyandigim gunleri de goruruz.

Kendinize iyi bakiniz...
Published with Blogger-droid v2.0.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günlük Yaz(ama)mak

Selamın Hello :) Bir hevesle açtığım gaza gelip sürekli birşeyler yazarım diye oluşturduğum günlüğüme gerekli önemi veremedigimi düşünüyo...