22 Ağustos 2013 Perşembe

Fenerbahçe - Arsenal Maçı Düşüncelerim

jpeg (276×183)

Fenerbahçe - Arsenal Maçı Düşüncelerim

Açıkçası umutluydum bu dev maçtan. Kanaryamız kendi evinde oynaması avantaj olur diye düşünmüştüm.

İlk yarı durumu görünce düşüncelerim bir anda değişti ve en kötü sonuçla beraberliğe bile razıyım dedim :) Baktım 1-2-3 gol arka arkaya filemizi havalandırınca artık kızma huyumdan vazgeçtim hayırlısı dedim. Ancak merak ettiğim bir konu Arsenal oyuncuları takım disiplinini hiç bırakmadı sürekli mücadele etti ve muhtemel sonuca ulaşıp sahamızdan 3-0 galip ayrıldı. Eee merak edilen şey nedir ? burada dediğinizi duyar gibiyim. Bekleyin yazıyorum. Oyunculardan hiçbirisinde ter görmedim aksine o kadar mücadele ettikleri halde fenerli oyuncuları kan ter içinde görünce çok şaşırdığımı söylemeliyim.

Sanki 7 yabancı oyuncu biraz fazla gibi geldi bize Türk oyuncularımıza da şans versek iyi olmaz mıydı ? Ben yabancı oyuncuya da karşıyım gerçi de :)

Maç içinde sakatlıklar da bir an yüreğimizi ağzımıza getirmedi değil. Her ne olursa olsun futbol kardeşliktir, kin gütmek, acı vermek olmaz. Ki kimse bilerek o tarz sakatlık olsun istemez. Neyse sakatlık yaşayan tüm oyunculara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

Umarım deplasmanda böyle bir sonuçla dönmeyiz de taraftar olarak yüzümüzde tomurcuklar açmış şekilde döneriz.

Ne demişler " ÖNÜMÜZDEKİ MAÇLARA BAKACAĞIZ" :)

Esen Kalınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günlük Yaz(ama)mak

Selamın Hello :) Bir hevesle açtığım gaza gelip sürekli birşeyler yazarım diye oluşturduğum günlüğüme gerekli önemi veremedigimi düşünüyo...