6 Eylül 2013 Cuma

Eeee Daha Daha Ne Var Ne Yok ?

İyi geceler sevgili gunluk...

Uzunca bir zaman sonra yine bas basayiz. Aslinda gonul ister ki hergun birseyler yazayim ancak bu aralar calismasam bile isler yogun malum koydeyiz :)

Buraya yazamadigim zamanlarda cok sey oldu. Uzun suredir yapamadigimiz bisiklet turunun ilk etabini amcam ve oglu ile tamamladik mesela oldukca keyifli bir turdu :) amcamin bisikleti yolda kalmadigini varsayarsak...

Askerden gelisimin uzerinden 3 aydan fazla zaman gecti artik yavas yavas is bakiyorum. Sıkılmaya basladim zaten, grz gez nereye kadar...

Yaklasik iki haftadir yeni bir proje uzerinde calisiyorum. Gerci hep program siteleri ile ugrasiyorum ama bu seferki biraz farkli. Tamamen ozgun aciklamalardan olusacak. Her programa ait kurulum videosu vb. seylerde olacak tam aciklamiyorum ki surprizi bozulmasin. Kisaca kardes bir site daha geliyor :)

Yavas yavas yazin da sonuna geliyoruz aksamlari sogumaya basladi eskisi gibi aksamlari bende pek disari cikmiyorum. Artik internette takiliriz ne yapalim :)

Bu arada sana yazdigim.siralarda midemden garip garip sesler geliyor sanirim.aciktim...

Hadi bu kadar dedikodu yeter sonra yine yazarim.

Kendine iyi bak...!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günlük Yaz(ama)mak

Selamın Hello :) Bir hevesle açtığım gaza gelip sürekli birşeyler yazarım diye oluşturduğum günlüğüme gerekli önemi veremedigimi düşünüyo...