5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bisiklet Tutkum Her Geçen Gün Artıyor


http://img10.imageshack.us/img10/8714/aonafteflhxrsf01.jpg

Bisiklet Tutkum Her Geçen Gün Artıyor

Abimle bir sohbetimiz esnasinda acildi bisiklet konusu...

Sana da bir bisiklet alalim dedi. Oyle lafin gelisi olur dedim. Sonra baktim yavas yavas ulkemizde de populerlesmeye baslayan pedallama duygusu gozlerimden kacmadi.

Belki komik olabilir ama (250 TL ile) hem cocukluk hem can arkadasim Mahmut ile bisiklet almak uzere sehir merkezine gittik.

Pekte bilgimiz yoktu acikcasi rastgele bir bisikletciye girip modelleri incelemeye basladik. Ben bir bisiklet begendim tam 249 TL :) butcemize de uygun "Tamam" dedim Mahmut'a bunu aliyoruz. O da dukkan icinde bir oraya bir buraya bize en uygun bisikleti bulmaya calisiyordu. Aslinda onun alacagi yoktu. Bana eger bu bisikleti (benim begendigimden farkli bir bisikleti gosteriyor) alirsan bende alacagim diyerek kanima giriyor :)
Fiyatini sordugumuzda 550 TL oldugunu soyleyen dukkan sahibini duyunca adeta yikiliyorum.

Mahmut bunu aliyoruz Ali deyince emin misin ? diyorum.

Evet cevabini alinca Peki diyor ve ilk dag bisikletim olan Salcano Astro 210V yi aliyoruz.
Yaklasik 2 yildir aktif olarak kullandigim ve bugun Salcano xrsf01 ile yola devam ettigim bisiklet tutkum Sevgili Abim' in verdigi gaz ile tum hiziyle suruyor.

Size de tavsiye ederim.

Bisiklet Hayattir...!
Published with Blogger-droid v2.0.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günlük Yaz(ama)mak

Selamın Hello :) Bir hevesle açtığım gaza gelip sürekli birşeyler yazarım diye oluşturduğum günlüğüme gerekli önemi veremedigimi düşünüyo...