5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bir İnsan Hiçbir Spora Mı Yatkın Olmaz ?

http://www.yahed.com/upload/resimler/haber/sporunfaydalari.jpg

Bir İnsan Hiçbir Spora Mı Yatkın Olmaz ?


Uyku tutmayan bir ramazan sabahindan herkese gunaydinlar...

Son 1,5 yildir mahallemizde cesitli spor dallarinda etkinlikler duzenliyor, katiliyoruz.

Mesela genclik arasinda topladigimiz paralar ile ilk olarak tenis masasi yaptirdik. Top, raket, file derken baya baya tenise merak sarmaya basladik. Eee benim ne eksigim var dedim ? Aldim raketi elime bir sure takilayim dedim ama skorlara bakilacak olursa oglum Ali bu is sana gore degil sanki dedim :)

E tek spor dali tenis degildi elbette. Sirad ne var biliyor musunuz ? Voleybol.

Rahmetli babama rica minnet ( olmeden birkac gun once) voleybol diregi yaptirarak ilk adimi atiyorum.

Arkasinda filesiydi, topuydu, sahasiydi derken artik mahallemiz voleybol sahasina sahip oluyordu.

Hersey hazirdi artik 6 sar 2 takim olarak aksamlari genc, yasli herkes voleybola basladik.

Bugunlerde isler sebebiyle ara verdigimiz bu spor dalina da yaptigimiz maclara bakarsak sanirim pek basarili olamadigimi itiraf etmeliyim :)

Futbol var onu denedin mi diyebilirsiniz belki ama onunla da aram sadece Pes oynarken. Birkac dakika... Baktim skor 4-0 almis basini gidiyor oyuni acmamla kapatmam 5 dk suruyor.

Kisacasi "İnsanin hicbir spor dalina egilimi olmaz mi?" demekten alikoyamiyorum kendimi...

Esenkalin :)
Published with Blogger-droid v2.0.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günlük Yaz(ama)mak

Selamın Hello :) Bir hevesle açtığım gaza gelip sürekli birşeyler yazarım diye oluşturduğum günlüğüme gerekli önemi veremedigimi düşünüyo...