5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bilgisayarım Olmadan Birgün Mü ? Yok Artık Daha Neler :)

http://www.etc-bilgisayar.com/FileUpload/bs222092/File/acer_bilgisayar.jpg

Bilgisayarım Olmadan Birgün Mü ? Yok Artık Daha Neler :)

2005 yili itibariyle kazandigim universite ile basladi bilgisayar ile flortum.

Lise son sinifa kadar kisisel bir bilgisayarim olmadi. Babamin memur olmasi, maasini sagolsun sadece 3 evladinin okumasi icin harcamasi ve sonunda babalar gibi 3 tane universite mezunu evladi olmasi onun tek istegiydi oda oldu sukurler olsun.

Evin en kucuk cocugu olmam sebebiyle benim universiteyi bitirmemi malesef babam goremeden vefat etti.
Ama onun icin sirf azmettim 2 universite bitirdim kendimle gurur duyuyorum.( mekanin Cennet olsun BABACIM)

Neyse baslik ile icerik biraz farkli oldu ama asil konumuza doneyim.

Babamin memur olmasi ve kit kanaat yasadigimiz o zamanlarda bilgisayara merakim oldukca fazla idi. Ama uzulecek, alamayacak diye bilgisayar almasini istemedigim icin israr etmedim. 2005 yili oldu lise bitti universiteyi kazanmam ile ( ki uzaktan egitim olmasi uzerine) artik bilgisayar almamiz farz oldu. Derken babamin da emeklisi gelmez mi 26 yillik is hayati sonunda artik dinlenmesi lazimdi.

Toplu ikramiyesini almasi ile daha ilk gun ben birsey demeden o abime ne kadar gerekiyorsa almasini " hemen bu cocuga ( beni gostererek ) bir bilgisayar alalim " demez mi ? Heyecandan ucuyorum sonunda benimde artik bir bilgisayarim olacakti.

Abim de o zamanlar İstanbulda okuyor olmasi ve haftada ya da iki haftada bir Adapazarina geliyor olmasindan mutevellit en az 2 hafta daha bilgisayarsiz olacagima isaretti.

Ama ben bu kadar sure bilgisayarsiz olmaya alisik oldugumdan iki hafta nedir ki ? diyerek (en azindan bu sekilde avundum) beklemeye basladim.

Buyuk bir sabirsizlikla iki hafta gecti ama bir de bana sorun :) Neyse iki hafta sonunda nihayet abimin gelecegi gune uyandik. Ben bir an oncr aksamin olmasini beklerken abimden bir telefon geldi.

Bu hafta gelemeyecegini İstanbulda asiri sekilde kar yagdigini soyleyince resmen yikildim. Bunda da vardir bir hayir demekten baska birsey bulamadim. En az bir hafta daha bekleyecegimi artik biliyordum. Neyse bir hafta daha gecti abim geldi bilgisayarima kavustum. 8 yildir aktif bir bilgisayar kullanicisiyim ve bakin artik ben de blog yazariyim :)

Allaha emanet olun canlar ...
Published with Blogger-droid v2.0.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günlük Yaz(ama)mak

Selamın Hello :) Bir hevesle açtığım gaza gelip sürekli birşeyler yazarım diye oluşturduğum günlüğüme gerekli önemi veremedigimi düşünüyo...