7 Kasım 2013 Perşembe

Çalışma Hayatı

Çalışma Hayatı

http://i.imgur.com/rIREzBl.jpg

7 Ekim itibari ile ilk kadrolu işime başlamış bulunuyorum. Geçen bir aylık zaman diliminde çok şey öğrendim. Öncelikle iyi derecede bilgisayar kullanabilmenin ilk faydasını askerde daha sonra burada gördüm. Bu konuda bana yardımcı olan ve desteğini esirgemeyen rahmetli babacığım ve sevgili abime sonsuz teşekkürler.

İkincisi iki yüzlü insanları artık çok zorlanmadan tespit edebiliyorum, Yüzüme başka arkandan başka iş çeviren sadece kendi menfaatini düşünen insanların kendi kendini ele vermesi çok sürmüyormuş bunu da öğrendim.

Üçüncüsü yapılan iş her ne olursa olsun çok dikkat istiyor en ufak bir hata en başta kendine bir sakatlık getirebiliyor. Ama dikkatli çalışan birisi olarak bunun da üstesinden gelebiliyorum evvelAllah :)

İşim evime sadece 5 dakika uzaklıkta dolayısı ile yol parası gibi bir derdim de yok. İşin en güzel yanı ise sevdiğim tüm çocukluk ve mahalle arkadaşlarımın hepsi burada :)

Amirlerim gayet iyi insanlar, karşılıklı saygı zaten yavaş yavaş başarıyı da beraberinde getiriyor.

Tabi daha çok öğrenecek çok şey var yolun başındayız. Sadece acemi bir kalite kontrolcüyüm.

AMA SADECE ŞİMDİLİK :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günlük Yaz(ama)mak

Selamın Hello :) Bir hevesle açtığım gaza gelip sürekli birşeyler yazarım diye oluşturduğum günlüğüme gerekli önemi veremedigimi düşünüyo...